Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Ένας άγιος άστεγος...



 (µια αληθινή και
διδακτική ιστορία )
Η µατιά του µε διαπερνούσε ενοχλητικά στο αργό περπάτηµα µου λίγα µέτρα πιο Πέρα ... Αναζητούσα κάτι άλλο, αλλά προέκυψε αυτό το βλέµµα που σαν να µου µιλούσε χωρίς ήχο µε καθήλωσε και µε γέµισε ενοχές ...
Εγώ κρατώντας µια τυρόπιτα και ένα µπουκάλι νερό αµέριµνος αλλά και ψυχρός, εκείνος ένας πεινασµένος και κοµµατιασµένος ψυχικά περίµενε όχι την τυρόπιτα, αλλά το τέλος που δεν ερχόταν...
Τον κοίταξα άλλη µια φορά και του την πρόσφερα µαζί µε το νερό...
Την πήρε στα χέρια αλλά δεν την έφαγε ...« Ένα τσιγάρο έχεις να µου δώσεις ;».
« ∆εν καπνίζω », του λέω, αλλά τρέχω στο περίπτερο δίπλα του και αγοράζω ένα
πακέτο, δεν θυµάµαι και ποια µάρκα...
Το προσφέρω χαµογελώντας και καθώς αποµακρύνοµαι µη έχοντας να δώσω κάτι άλλο, ξεκίνησε η δική του προσφορά!!! «Το τσιγάρο µε σκοτώνει, ενώ η τυρόπιτα ανανεώνει το ραντεβού µε την κόλαση για αργότερα...».
Τον κοίταζα σιωπηλός και ακίνητος δείχνοντάς του το ενδιαφέρον που ζητούσε για να συνεχίσει ...« ∆εν µε παίρνει ρε φίλε η Παναγιά, µε αφήνει εδώ να ταλαιπωρούµαι, να βλέπω την πατρίδα να στοιχειώνει και να µη µπορώ να τη Βοηθήσω ... Τα παιδιά και τους νέους να χάνονται στην απελπισία, χωρίς προοπτική και όνειρα και λιώνω ... Τους αρρώστους αβοήθητους τους γέροντες πεταµένους και εκείνα τα ορφανά ξεχασµένα στα ιδρύµατα και µαυρίζει η καρδιά µου...
Ο Χριστός είναι εδώ συνέχεια δίπλα µου και όσο τον παρακαλάω να µε πάρει µαζί Του µε αφήνει να κοιµηθώ και ξανάρχεται µόλις ξυπνήσω... ∆εν έχω και άλλη παρέα αλλά ούτε και παράπονο...  Όποτε Τον φωνάξω τρέχει συνέχεια να µε ακούσει...
Αν ζητήσεις από τον πρωθυπουργό ακρόαση δεν θα τον δεις ποτέ. Ο άρχοντας όµως όλου του κόσµου έρχεται αµέσως...». ∆ακρύζει και σταµατάει να µιλάει κοιτώντας αλλού ... Κάθισα δίπλα του και περίµενα να συνεχίσει, ήταν τόσο ζεστά , παρά το κρύο, που νόµιζες ότι έχει σόµπα κοντά του...

Πηγή:katixitiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου