Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Ατάκες μαμάδων! Μου έχει πει τις περισσότερες! Γι αυτό την αγαπάω! (Μέρος 1ο)

Θα είσαι πάντα το μωρό μου
Η προβλεπτική μαμά.
 

Να τρως φρούτα και λαχανικά, σου κάνουν καλό!
Ξέρω πότε λες ψέματα.
Αφού δεν θες να φας άλλο, δεν έχει ούτε γλυκό.
Αν είσαι άρρωστος και δεν θες να πας σχολείο, τότε δεν θα πας ούτε στην παιδική χαρά.
Όταν θα κάνεις και εσύ παιδιά θα καταλάβεις.
Στο δικό σου σπίτι να βάλεις τους δικούς σου κανόνες.
Δεν θα ησυχάσεις αν δεν το σπάσεις, έτσι δεν είναι;
Άντε έξω να παίξεις, τόσο ωραία μέρα έχει!
Ποιος θα σε πάρει αν δεν ξέρεις να μαγειρεύεις;
Πήγαινε στο δωμάτιό σου να σκεφτείς αυτό που έκανες!
Το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει!
Ίδια ο πατέρας σου είσαι!
Όταν εγώ ήμουν στην ηλικία σου…


Η γκρινιάρα μαμά

Πήγαινε πλύσου!
Βούρτσισες τα δόντια σου;
Μάζεψες τα παιχνίδια σου;
Έκανες τα μαθήματά σου;
Είναι ώρα για ύπνο!
Ντύσου, θα κρυώσεις!
Σκούπισε τα πόδια σου!
Όπως έστρωσες θα κοιμηθείς.
Δεν μιλάμε με το στόμα γεμάτο.
Να είσαι καλό παιδί.
Μπορούσες να πάρεις ένα τηλέφωνο!

Η τεμπέλα μαμά

Ρώτα τον πατέρα σου.
Δεν έχει «γιατί». Είπα «όχι»!
Μη με αναγκάσεις να έρθω εκεί!
Μην τρέχεις μέσα στο σπίτι!
Αρκετά!
Πόσες φορές πρέπει να το πω;
Δε με νοιάζει τι κάνουν τα άλλα παιδιά!
Θα μετρήσω μέχρι το τρία…
Τελευταία φορά που το λέω.
Δεν ρώτησα ποιος το έκανε, είπα να το μαζέψετε!
Και εγώ τι είμαι, η υπηρέτριά σου;
Μάζεψέ το γιατί θα σκοτωθεί κανένας!
Χεράκια δεν έχεις να το κάνεις εσύ;
Δεν σε ρώτησε κανείς.

Η υπερπροστατευτική μαμά

Πρόσεχε!
Πάρε με μόλις φτάσεις!
Σε ποια φίλη σου είπαμε ότι θα πας;
Και ποιοι άλλοι θα είναι εκεί;
Τι δουλειά κάνουν οι γονείς του;
Έτσι μιλάνε στη μανούλα;
Μην το βάζεις στο στόμα σου!
Μην το πιάνεις, μπορεί να είναι βρώμικο!
Φάε κάτι, βρε παιδάκι μου!
Θες ένα ποτήρι γάλα;
Ντύσου, έχει κρύο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου